ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: بخشدار مرکزی ابرکوه در جمع شوراها و دهیاران بخش مرکزی: توفیق ها را مدیون زحمات بی منت شما هستیمدهیاران و اعضای شوراهای بخش مرکزی ابرکوه با حضور در سالن فرمانداری ابرکوه، آخرین جلسه کاری خود را برگزار کردند.

بخشدار مرکزی ابرکوه در این نشست، با بر شمردن تلاش های انجام شده از جمله گاز دارشدن تمامی روستاهای بخش مرکزی، این امر را نتیجه زحمات بی منت جمع حاضر ذکر و از خدمات خالصانه آنان تشکر کرد.

حسینی دوست حضور پرشور مردم در عرصه های مختلف را نیز نتیجه تلاش های خدمتگزاران ذکر نمود که رضایت مردم را به دنبال داشته است.

سید ابراهیم حسینی دوست همچنین از تلاش های شورای اسلامی بخش مرکزی و آقایان عمودی نژاد و برزگر دو تن از همکاران خود در بخشداری تقدیر نمود.

مدیر عامل شرکت تعاونی همیاری بخش مرکزی نیز در این مراسم، برخی از فعالیت های انجام شده را بر شمرد.

  زارع، موفقیت برنامه های فوق را مدیون تلاش تمامی دهیاران و شوراها ذکر نمود و از تلاش های آنان و همچنین هیئت مدیره این شرکت آقایان سعیدی و کریمی که یاری رسان این مجموعه بوده اند تقدیر نمود.

زارع همچنین همراهی بخشدار بخش مرکزی را یکی از اصلی ترین دلائل این موفقیت ذکر نمود.

رئیس شورای بخش مرکزی نیز در این جلسه، ضمن تشکر از حاضرین که با تلاش های بی مزد و منت خود زمینه رشد و آبادانی روستاها را فراهم ساخته اند، به بیان برخی از مشکلات پرداخت.

عبدالرسول زارع از عدم قبول وثیقه های ملکی روستائیان از طرف بانک ها به عنوان یکی از مشکلات نام برد و به شدت از این مسئله انتقاد نمود.

وی همچنین خواستار تسریع در روند اتصال شبکه گاز روستاهای شرق ابرکوه به شبکه سراسری شد.

در پایان با اهداء هدایائی از جمع حاضر قدر دانی شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا